KIRKOLLISET

Rymättylän kirkolliset vko 1 perjantai 7.1.2022

Torstai 6.1.
Messu, loppiaisen iltakirkko klo 18, Lassi Rajamäki ja Esa Vähämäki.
Huom! Aamulla ei jumalanpalvelusta!

Sunnuntai 9.1.
Messu klo 10, Sirén, Vähämäki.

Jumalanpalvelukset ja kirkolliset toimitukset
Kirkolliset toimitukset ja jumalanpalvelukset kuuluvat seurakuntien lakisääteisiin tehtäviin ja niiden hoitaminen on turvattava kaikissa olosuhteissa.
Sisätiloissa järjestettäviin jumalanpalveluksiin ja kirkollisiin toimituksiin voi ottaa enintään 1/5 tilaan hyväksyttävästä enimmäisosallistujamäärästä. Kirkollisten toimitusten, erityisesti hautaan siunaamisen, osalta osallistujamäärän suhteen on syytä käyttää pastoraalista harkintaa.
Seurakuntien tulee huolehtia jumalanpalveluksiin ja kirkollisiin toimituksiin osallistuvien sijoittumisesta tilaan siten, että osallistujien lähikontaktin aiheuttamaa tartunnan riskiä voidaan ehkäistä. Osallistujille suositellaan voimakkaasti kasvomaskin käyttöä.
Yhteislaulu jumalanpalveluksissa ja kirkollisissa toimituksissa tulee minimoida. Kuorolaulua ei suositella.
Huom! Kerho ja piirit peruttu koronatilanteen vuoksi.

Diakoni Hannele Keskitalo jää vapaille 24.1.2022. Töissä vielä 21.3.-31.3.2022 ja Hannele eläköityy 1.4.2022.
Kaikenlaisissa murheissa voi olla yhteydessä khra Petri Siréniin p. 0401308381 tai petri.siren@evl.fi

Kirkkoherranviraston uudet aukioloajat ovat tiistaina ja keskiviikkona klo 9-12.

Huom!
Jos koronatilalle huononee, tilaisuuksiin voi tulla muutoksia. Seuraa tilannetta ja ilmoituksia.

Kastettu:  Onni Antero Villenpoika Nieminen

2022-01-05 08:43:00.0